Så ska norrmännen lära känna Lager 157. I morgon, torsdag, lanserar Lager 157 e-handel i Norge, om en månad öppnar första butiken. Kedjan går nu in i ett pre-launch mode.

”Vi behöver nå ut till Norge på riktigt”, säger vd Stefan Palm.

Kedjan går nu in i ett pre-launch mode och kommer att jobba med tre grepp för att nå ut till norrmännen.

Vi behöver nå ut till Norge på riktigt med vårt sortiment och vårt varumärke. Och det gör vi allra bäst tillsammans med våra kunder, säger Stefan Palm.

Under första månaden får alla kunder halva priset på barnsortimentet online.

  • Alla blir VIP.
  • Med det vill kedjan ge alla kunder, oavsett vem de är, samma erbjudanden.
  • 1 000 customer influencers rekryteras.

– Inga andra är så duktiga på att nu it som människor som lever i våra plagg mitt i vardagen i Oslo och Norge. Därför behöver vi deras hjälp, säger Stefan Palm.

Källa: Market.se